Povrat i reklamacije
Reklamacija i povrat robe je moguće ako:
- Prilikom prijema pošiljke - ukoliko je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke.
- 2 sata nakon prijema pošiljke – Ukoliko kupac utvrdi da je došlo do oštećenja pošiljke, potrebno je da u roku 2 sata od prijema pošalje slike oštećenja na mail [email protected]
- Prije prvog puštanja u rad kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo.
- Prilikom prvog puštanja u rad - ako je uređaj neispravan obavjestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu.
- Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onoga koji ste naručili - obavijestiti prodavca
- Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta - obavijestiti prodavca.
- Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbjediti servis uređaja ili obezbjediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.
- Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Penny Plus prima samo originalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.
- U slučaju da kupac traži povrat sredstava za pošiljku koju je platio/la po uzeću isti je moguće izvršiti isključivo na transakcijski račun u banci.
Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na broj: 080 02 02 61.
Napomena: U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta.