Pouzdanost i kvaliteta od 1996. godine
Penny plus d.o.o. Sarajevo je društvo sa ograničenom odgovornošću za export-import, trgovinu na veliko i malo, proizvodnju i usluge sa sjedištem u Sarajevu, osnovano 1996. godine.
Na području Kantona Sarajevo Penny plus ima četiri prodajna centra za prodaju visokokvalitetnih građevinskih materijala domaćih i stranih proizvođača i pet Penny marketa za prodaju prehrambenih artikala i roba široke potrošnje uz jasan cilj ka daljem razvoju i proširenju kapaciteta. Danas zapošljavamo preko 400 radnika sa tendencijom stalnog rasta i otvaranja novih radnih mjesta. Naša firma vodi brigu o svojim zaposlenicima, svjesna da samo uz stručne i motivisane radnike može pružiti najbolju uslugu i prijatnu kupovinu u ugodnom okruženju svojim kupcima, te kao društveno odgovorna firma vodimo računa o okolišu i životnoj sredini.
Uz želju da kupcima omogućimo najbolje cijene, a domaćim proizvođačima omogućimo plasiranje svojih proizvoda na domaćem tržištu, Penny plus je svoju djelatnost proširio 2012. godine na trgovinu prehrambenih i roba široke potrošnje. Prvi "Penny market" otvoren je na Alipašinom polju, potom u Velešićima i Vogošći. 2016. godine otvoren je supermarket Blažuj i market Nedžarići, a u planu je i otvaranje novih poslovnica.
Osnovna djelatnost firme je prodaja i distribucija na malo i veliko prehrambenih i neprehrambenih proizvoda - građevinskog materijala, vodomaterijala, elektromaterijala, plastike, pločica, suhe gradnje, sanitarija, alata, laminata, drvne građe, izolacije, opreme za moleraj, boja i lakova, tapeta, željeza, kućnih potrepština, sportske opreme, opreme za frizerske salone, vrtnog programa i sl., te roba široke potrošnje, prehrambenih artikala, higijene, bijele tehnike i tekstila.
U svojoj, stalno rastućoj ponudi, trgovine Penny plus na stalnom raspolaganju kupcu nude preko 70.000 artikala za gradnju, dekoraciju te roba za široku potrošnju od vodećih svjetskih, evropskih i domaćih proizvođača. Pored ovoga Penny plus kupcima je na raspolaganju i veliki broj usluga, od kojih dostava robe, rezanje i kantiranje, rezanje granitnih ploča i stručno savjetovanje uz odlične uslove i mogućnosti plaćanje na rate.
Cilj Penny plus je da bude sinonim za kompaniju koja stalno postavlja više standarde kako u oblasti poslovanja, trgovine i investicija, tako i u oblasti življenja i koja, ne samo da uvodi nove navike i trendove, nego ih i predviđa i kreira. Da budemo sinonim za kompaniju koja posluje u dosluhu s vremenom koje dolazi.
- 25 godina
- 400+ zaposlenika
- 70,000+ artikala
Naša strategija jee bazirana na:
1. Partnerstvu s kupcima
Zadovoljstvo kupca stavljamo na prvo mjesto i sve aktivnosti provodimo s tim ciljem, ali naš je cilj ne samo zadovoljiti, već i prevazići očekivanja kupaca kvalitetom usluge i proizvoda. Na vrijeme ćemo isporučivati proizvode koje ispunjavaju potrebe i očekivanja kupaca i prepoznati zahtjeve kupca kroz otvorenu komunikaciju, praćenje zadovoljstva i analizu reklamacija.
2. Zaposlenima
Prihvatanja novih znanja i tehnologija je uslov napretka uz kvalitetnu obuku i edukaciju. Zbog toga strategiju baziramo na stalnoj edukaciji i obuci svih zaposlenih. Podržavaćemo timski rad, ali i insistiramo i na ličnoj odgovornosti i inicijativi svakog zaposlenog
3. Odnosima sa dobavljačima
Odnos sa dobavljačima ćemo njegovati na bazi obostranih interesa i razvoja dobrih partnerskih odnosa.
4. Zadovoljenju zainteresovanih strana
„Penny plus“ će se razvijati i širiti zadovoljavajući pri tome želje i očekivanja svih zainteresovanih strana: poslovnih partnera, zaposlenika, vlasnika, dobavljača, državnih institucija, institucija društvene zajednice i banaka.
Naša politika je bazirana na:
- Njegovanju i poboljšanju odnosa sa našim kupcima;
- Neprekidnom poboljšanju kvaliteta usluge;
- Blagovremenoj isporuci proizvoda kao i kvalitetu poslovnih komunikacija sa partnerima;
- Kontinuiranim aktivnostima na sticanju novih i poboljšanju odnosa sa postojećim poslovnim partnerima;
- Odabiru pouzdanih dobavljača za proizvode i ostale materijale;
- Osiguranju kontinuiteta kvaliteta proizvoda i materijala u nabavi;
- Stalnoj edukaciji zaposlenih koji obavljaju poslove od značaja za sistem kvaliteta;
- Ostvarenju uslova za neprekidno poboljšavanje svih poslovnih procesa;
- Neprekidnoj analizi zahtjeva kupaca u svrhu brze realizacije tih zahtjeva, sa uvažavanjem i očuvanjem njihovog integriteta;
- Cilj je u našim aktivnostima poštovati državne, evropske i svjetske kodekse, zakone, propise i standarde;
- Na razvijanju i primjeni svih potrebnih aktivnosti u skladu sa zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2008.
Opredijeljenost i obaveza svih zaposlenika je poštivanje politike kvaliteta koja obezbjeđuje napredak na temelju gore navedenih načela.