Povrat i reklamacije

Reklamacija i povrat robe je moguće ako:

  • Prilikom prijema pošiljke - ukoliko je pošiljka iz nekog razloga otvorena ili fizički oštećena, kupac treba odbiti prijem pošiljke.
  • Prije prvog puštanja u rad kupac je dužan da pročita korisničko uputstvo.
  • Prilikom prvog puštanja u rad - ako je uređaj neispravan obavjestiti ovlašteni servis naznačen u garantnom listu.
  • Ako proizvod ne odgovara karakteristikama, količini, boji ili oblikom onoga koji ste naručili - obavijestiti prodavca
  • Ukoliko proizvod ima grešku ili oštećenje koje nije nastalo tokom transporta - obavijestiti prodavca.
  • Reklamacije u garantnom roku - ovlašteni servis uređaja ili davalac garancije je dužan obezbjediti servis uređaja ili obezbjediti kupcu isti novi proizvod ukoliko ga nije moguće popraviti.

Za svaki kupljeni proizvod moguće je izvršiti povrat ukoliko proizvod nije korišten. Proizvod je moguće vratiti ako kupac posjeduje račun, odgovarajući garantni list i originalno upakovan proizvod (za robu sa garancijom). Penny Plus prima samo orginalno zapakovan proizvod i to bez bilo kakvih fizičkih oštećenja ili kvarova nastalih od strane kupca.

Za povrat proizvoda kao i sva dodatna pitanja možete kontaktirati na broj: 080 02 02 61.

Napomena:

U slučaju povrata robe kupac snosi troškove transporta

  • Besplatna korisnička podrška:

  • 080 020 261

    Besplatna korisnička podrška