Česta pitanja

Česta pitanja

Česta pitanja

Kako se registrovati na pennyshop.ba?

Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.

Koje podatke moram unijeti za registraciju?

Da bi se registrovali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu šifru. Također morate označiti da li ste fizičko ili pravno lice.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?

Kupovinu na pennyshop.ba možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.

Kako napraviti narudžbu na vašoj stranici?

Upute za kreiranje narudžbe možete pronaći ovdje.

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Penny plus će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum.

Kako mogu doći do artikala koje naručim na PENNY shopu?

Penny plus vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, a također naručenu robu možete preuzeti lično u centralnom magacinu na adresi Igmanska bb (krug Unis-Pretis) u Vogošći.

Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?

Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.

Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?

Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.

Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?

Prilikom prijema pošiljke poželjno bi bilo da imate kopiju vaše narudžbe.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?

Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.

Kojim karticama mogu platiti putem interneta?

Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard i Maestro.

Šta je Internet prodaja i dostava?

Kupovina artikala preko stranice pennyshop.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.

Koliko je online plaćanje sigurno?

Ako želite da znate više o sigurnosti plaćanja putem interneta na stranici pennyshop.ba možete otići na slijedećem linku.

Pružate li podršku i uživo preko chata?

Da, pružamo. PENNYshop ima opciju online usluge korisnicima. Neko od operatera će pokušati da vam odgovori u što kraćem roku.

Dostavljate li robu izvan Sarajeva?

Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?

Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem online chata ili na broj 080 02 02 61.

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?

Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom ”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.

Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?

Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.

Kako promijeniti šifru?

Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.

Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?

Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na online chatu, e-mail adresi: [email protected] ili na broj telefona. 080 02 02 61

Mogu li lično doći u neku od vaših poslovnica da vratim kupljeni artikl?

Artikle je moguće vratiti jedino u centralnom magacinu u Vogošći na adresi Igmanska bb (u krugu Unis-Pretis) ili poslati putem brze pošte u čijem slučaju kupac snosi troškove transporta.

Šta uraditi ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?

Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sistem pennyshop.ba blokira takve uplate

Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?

U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju na besplatnu info liniju: 080 02 02 61.

Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?

Možete nam se obratiti na stranici pennyshop.ba putem online chata, na mail [email protected] ili na besplatnu info liniju 080 02 02 61.

Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?

Možete nam se obratiti na stranici pennyshop.ba putem online chata, na mail [email protected] ili na besplatnu info liniju 080 02 02 61. Također se možete obratiti davaocu garancije naznačenom na garantnom listu.

Da li artikli koje želim kupiti sa stranice pennyshop.ba a dodajem ih u korpu i iz PENNYplusa i PENNYmarketa dolaze zajedno ili moram praviti odvojene narudžbe?

Koji god artikal želite da kupite sa stranice PENNYshop.ba ide u jednu jedinstvenu korpu tako da ne morate praviti odvojene narudžbe.

Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?

Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati.

Kako pravim narudžbu?

Narudžbu pravite na stranici pennyshop.ba. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na slijedećem linku.

Moram li prihvatiti oštećenu robu?

Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučavamo vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenja možete nam se obratiti putem online chata, na mail [email protected] ili na besplatnu info liniju 080 02 02 61.

Koji je minimalni iznos narudžbe?

Minimalni iznos narudžbe na stranici pennyshop.ba je 10 KM.

Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici pennyshop.ba?

Garancija zavisi od davaoca garancije, a naznačena je na svakom artiklu.