Česta pitanja

  • Kako se registrovati na pennyshop.ba?
  • Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.
  • Koje podatke moram unijeti za registraciju?
  • Da bi se registrovali morate unijeti svoju e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu šifru. Također morate označiti da li ste fizičko ili pravno lice.
  • Mogu li kupovati ako nisam registrovan?
  • Kupovinu na pennyshop.ba možete izvršiti iako niste registrovani korisnik.
  • Kako napraviti narudžbu na vašoj stranici?
  • Upute za kreiranje narudžbe možete pronaći ovdje.
  • Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?
  • Penny plus će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum.
  • Kako mogu doći do artikala koje naručim na PENNY shopu?
  • Penny plus vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, a također naručenu robu možete preuzeti lično u centralnom magacinu na adresi Igmanska bb (krug Unis-Pretis) u Vogošći.
  • Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?
  • Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.
  • Kako dostaviti artikle na adresu koja nije moja kućna adresa?
  • Prilikom finaliziranja vaše kupovine, pojaviti će se kvadratić za biranje opcije da li želite da vaša kućna adresa također bude i adresa na koju želite da se dostave artikli. Dovoljno je samo odznačiti taj kvadratić i izaći će vam nova polja za unos adrese na koju želite da izvršite dostavu.
  • Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?
  • Prilikom prijema pošiljke poželjno bi bilo da imate kopiju vaše narudžbe.
  • Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?
  • Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.
  • Kojim karticama mogu platiti putem interneta?
  • Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard i Maestro.
  • Šta je Internet prodaja i dostava?
  • Kupovina artikala preko stranice pennyshop.ba uz mogućnost dostave istih na adresu.
  • Koliko je online plaćanje sigurno?
  • Ako želite da znate više o sigurnosti plaćanja putem interneta na stranici pennyshop.ba možete otići na slijedećem linku.
  • Pružate li podršku i uživo preko chata?
  • Da, pružamo. PENNYshop ima opciju online usluge korisnicima. Neko od operatera će pokušati da vam odgovori u što kraćem roku.
  • Dostavljate li robu izvan Sarajeva?
  • Dostavu vršimo na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.
  • Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?
  • Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem online chata ili na broj 080 02 02 61.
  • Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?
  • Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.
  • Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?
  • Prilikom prijave u donjem desnom uglu postoji link pod nazivom.”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu i nova šifra će vam biti poslata.
  • Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?
  • Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil.
  • Kako promijeniti šifru?
  • Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.
  • Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?
  • Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se javiti na online chatu, e-mail adresi: shop@pennyplus.com ili na broj telefona. 080 02 02 61
  • Mogu li lično doći u neku od vaših poslovnica da vratim kupljeni artikl?
  • Artikle je moguće vratiti jedino u centralnom magacinu u Vogošći na adresi Igmanska bb (u krugu Unis-Pretis) ili poslati putem brze pošte u čijem slučaju kupac snosi troškove transporta.
  • Šta uraditi ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?
  • Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sistem pennyshop.ba blokira takve uplate
  • Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?
  • U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju na besplatnu info liniju: 080 02 02 61.
  • Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?
  • Možete nam se obratiti na stranici pennyshop.ba putem online chata, na mail shop@pennyplus.com ili na besplatnu info liniju 080 02 02 61.
  • Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?
  • Možete nam se obratiti na stranici pennyshop.ba putem online chata, na mail shop@pennyplus.com ili na besplatnu info liniju 080 02 02 61. Također se možete obratiti davaocu garancije naznačenom na garantnom listu.
  • Da li artikli koje želim kupiti sa stranice pennyshop.ba a dodajem ih u korpu i iz PENNYplusa i PENNYmarketa dolaze zajedno ili moram praviti odvojene narudžbe?
  • Koji god artikal želite da kupite sa stranice PENNYshop.ba ide u jednu jedinstvenu korpu tako da ne morate praviti odvojene narudžbe.
  • Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?
  • Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu, ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati.
  • Kako pravim narudžbu?
  • Narudžbu pravite na stranici pennyshop.ba. Sve što je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na slijedećem linku.
  • Moram li prihvatiti oštećenu robu?
  • Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučavamo vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenja možete nam se obratiti putem online chata, na mail shop@pennyplus.com ili na besplatnu info liniju 080 02 02 61.
  • Koji je minimalni iznos narudžbe?
  • Minimalni iznos narudžbe na stranici pennyshop.ba je 10 KM.
  • Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici pennyshop.ba?
  • Garancija zavisi od davaoca garancije, a naznačena je na svakom artiklu.
  • Besplatna korisnička podrška:

  • 080 020 261

    Besplatna korisnička podrška